marți, 31 august 2010

Transalpi 2010 - Ziua 7

Etapa 7: Condino - Tremalzo - Riva 53km, 1684hm
Vineri 06.08.2010
Prima privire cand ne-am trezit a fost spre fereastra. Fericire mare, e senin, soarele sta sa rasara, deci avem o ultima zi splendida, asa ca sa ne para rau ca e ultima.
Micul dejun il luam la camera din resturi ce mai avem prin rucsac, impachetam, lubrifiem lanturile si ii dam bice. Suntem nerabdatori sa vedem daca tura de azi este intradevar ceea ce zic cei de la tourfinder.net si anume ca macar odata in viata un mountainbiker adevarat ar trebui so faca (si asa e).
Incepem cu o portiune de plat cu urcari usoare pe un drum frumos amenajat - video1, video2.
Urmeaza urcarea catre Tremalzo pe asfalt pana la Rif Garda 1687m.
Pe Val di Ampola e Ledro facem o scurta pauza de revenire - video.
In loc sa fim obositi ca de ultima zi, ii dam mai ca in prima zi, asa ca pana sus in Passo di Tremalzo (1826m) am facut cam 3 opriri. La ora pranzului eram deja sus. Luam pranzul, deja obisnuitele spagetti bianco si ne bucuram de panorama in care se vede deja Lago di Garda - video.
Terminam cu relaxul si mai bagam o catarare scurta de vreo 200hm, dupa care incepe coborarea - video1, video2. Nu prea sunt prea multe cuvinte de spus despre privelisti, tuneluri, drum, imaginile spun totul - video3.
Daca cobori prea repede pe tronsonul asta nu prea ramai cu mare lucru, asa ca noi am strans franele atat cat ne-au tinut antebratele pt. a nu pierde prea multe din peisaj, am filmat atat cat ne-au tinut cardurile (ne mai tineau da nu aveam de unde stii) - video4.
Ajungem in Passo Notta - video, aici oprim sa incarcam bidoanele cu apa, dar nu avem noroc, la Passo Notta carciumarul nu e prea amabil asa ca o taiem rapid.
Urmeaza coborarea spre Lago di Garda, tot mai jos, tot mai aproape de lac, ne oprim tot mai des stiind ca tura e pe sfarsite, sa lungim cat putem de mult ultima portiune - video1, video2.
Inca un point of view spre Lago di Garda - video. Drumul incepe incet incet sa se ingusteze - video, pana cand se transforma in singletrack - video. Incepe distractia zilei, coborare pe un singletrack super bolovanos - video, continuarea drumului ramane la fel de periculoasa dar prin padure - video1, video2.
Si ultima portie de coborare din tura, sosire in Riva del Garda - video.
Nu se prea poate descrie sentimentul pe care il ai la sosire in Riva, am tot citit pe bloguri de chestia asta si chiar asa e.
Riva del Garda o super statiune, ai impresia ca esti undeva intr-o statiune la mare, asta si din cauza marimii mari a lacului Lago di Garda, dar si a atmosferei din statiune. Multa lume pe strazi, spectacole in aer liber, palmieri, etc. Partea nasoala a fost ca noi nu am stat decat o seara, Riva merita mai mult.
Am gasit cazare printr-o modalitate super faina pusa la dispozitie de centrul turist info din Riva. Un panou mare la intrarea in cladirea turist info pe care sunt afisati cei care ofera cazare (hoteluri, pensiuni, particulari),cu status ocupat/liber, in mijloc un monitor cu touch-screen pe care poti sa faci cautari dupa anumite criterii, flancat de 2 telefoane de la care poti suna gratuit sa intrebi de conditii sau sa faci rezervare.
Dupa 30 min. de sunat pe la particulari am gasit cea mai ieftina cazare din toata tura.
Asa ca dupa ce ne-am cazat am parcat pe malul lacului pt. cina, obisnuitele pizze si am dat dezlegare si la vinoase, aperoale, beri etc - video.
Fiind ultima zi ne-am permis si o incursiune in barul din porto San Nicolo - video, de unde urma sa fim ridicati de bikeshuttle a doua zi.
Poze ziua 7.


Un comentariu:

Persoane interesate